Tuesday, October 11, 2016

Makin belajar makin rasa kecik

Assalamualaikum & salam cerios!


          Aduhai sebenarnya aku tengah malas nak buat ulangkaji ni so aku macam nak reflect balik apa yang aku rasa bila dah sambung belajar ni. Bila kita sambung belajar, yang lagi mendalam, kita rasa macam alahai banyak betul benda yang kita tak tahu. Ni baru bidang kita, belum lagi bidang-bidang yang lain. Rasa kecik betul ilmu kita, seciput je.






Terbaca kat facebook, dia ada tulis lebih kurang gini (lupalah ayat sebenar). 


"Most pain in this world can be cured by salt which are : 

1. sweat
2. tears
3. sea "


Tapikan, apa kaitan ayat atas ni dengan gambar atas, dengan tajuk sebenar yang aku nak bawak?



P/s : Sebelum aku melalut, baik aku mengundur diri dulu ahaha. Nampak sangat aku dah macam tak           betul.