Friday, September 9, 2011

Running out of time...

Update sesaja :
Aku baru tukar dashboard baru untuk blogger aku. Sebenarnya dah banyak kali sekodeng pasal layout baru nih, sekarang baru terlintas nak guna. Tak naklah ketinggalan zaman sangat.


Assalamualaikum,
How's school? Everything is not fine! Semuanya tak teratur sangat. Kenapa heh? Kenapa perlu awalkan Peperiksaan Akhir Tahun? Nampak sangatlah kan aku ni study hard time exam je. hoh -.-".

Time nak periksa, time tulah feeling nak main game > The Sims 3. Aku rancang nak kumpul duit banyak-banyak kasi kaya beli kereta, upgrade rumah and ohh ye, perlu ke cerita everything pasal game tu? haha XD

Cakap pasal running out of time,
Ada orang jugak senasib dengan aku iaitu kelassmet aku. Perlu ke citer? tak yah kut.. Malas aku nak catatkan semua benda temeh yang agak semak dan tak indah. Nanti aku jugak yang nak baca.

Today, aku bertugas. Ada yang TAK NAK DENGAR arahan aku. Aku ingat lagi cikgu pengawas kata "Kita jadi pengawas ni bukan untuk mengubah orang". Kalau korang berimaginasi tinggi, korang akan faham maksud ayat tuh. Ayat kejam pulak aku nih..

Tadi berfacebook for about berapa minit je. Serius boring online lama-lama kat facebook. Dayana balas messages aku.. Gud kawan, Keep In Touch and stay cute with me :P


p/s : Apasal aku guna bahasa rojak nih? Aku ni perosak bahasa ke? Sorry ye semua. Tapi ni lah dunia realiti. Aku rasa semua orang mesti pernah punya guna bahasa "perosak" ni dalam kehidupan sehariankan? Tak kiralah perbualan, persmsan atau perfesbukan.

Aku rasakan kalau Aida tak datang kelas jadi DIAM dan SUNYI. Macam rugi kalau ada dia, rugi jugak kalau takde dia. Macam pepatah.... okay, LUPA!

No comments:

Post a Comment


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

Memikirkan the unknown

Assalamualaikum dan Salam Ceria! Ahaha dengan pesatnya social media lain macam tiktok / IG / X (atau dulu orang panggil twitter), sudah past...