Friday, September 16, 2011

Projek KH.

Assalamualaikum,

Even do right NOW aku tengah privatekan blog, tapi aku still update. Biarlah ada orang baca ke tidak, yang penting aku update.

Projek KH aku : 49% siap. Yang bakinya, belum siap lagi.
Apa yang belum siap?

- potong guna gergaji ; 1 lagi kayu (kut?)
- ratakan kau
- spray kayu
- paku
- gam
and.. so on.

oh ye, aku bersyukur tak terhingga, pagi tadi cikgu pergi BENGKEL kayu jugak. Aku boleh potong MDF. Kalau guna gergaji tak style lah.. kalau guna Gergaji jig baru best.. wrompphh, wrommphh.. Oh tu bunyi motor. Entah, aku tak reti buat bunyi gergaji jig.

No comments:

Post a Comment


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

Memikirkan the unknown

Assalamualaikum dan Salam Ceria! Ahaha dengan pesatnya social media lain macam tiktok / IG / X (atau dulu orang panggil twitter), sudah past...